Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Frida - 10 februari 2009 19:08

Japp, så blev jag mer förkyld som jag misstänkte. Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, missbrukar hushållspapper och tittat på film. Till middag blev det våfflor! Inte så nyttigt, men åh så gott. Jag åt väldigt många, med grädde och krusbärssylt - superblandning! Efteråt startade vi glassmaskinen och avnjöt "lite" yoghurtglass.

    Mitt "lite" innebär egentligen att det blev väldigt mycket glass, ovanpå det redan tjocka lagret våfflor i min mage. Men gott var det så jag får het enkelt stå ut med en gravid-liknande mage under pyjamasen. För ja, när man är sjuk så får man gå i pyjamas hela dagen lång!

    Ha det bra, och undvik alla snuviga människor där ute, (såvida ni inte tycker om att gå i pyjamas hela dagen och äta glass), =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg läsvärd? Snälla svara :]
 Ja
 Vet ej
 Nej
 Första gången jag är här
 Ja, ladda upp mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards