Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Frida - 26 mars 2009 20:59

Vad damp ned i brevlådan igår då? Tro det eller ej men där låg den! Äntligen har jag fått kika i min Leilas nya tidning. Den var klart godkänd och innehåll mycket mysig och fint, tips, inredning, recept såklart och mycket annat smått och gott. Bland annat lite tips på hur man lyckas med att odla kryddor! Jag var i alla fall nöjd med tidningen, även fast den inte direkt riktar in sig på kvinnor i min ålder (15 år) utan mera de kring 30 som ska börja bilda familj och skaffa hus. Men smaken är som baken, och leilas tidning är värt ett försök om du är intresserad av ovanstående!


    Idag blev det köttbullar med brunsås, potatis och lingonsylt till middag. Gjorde en smet på 3 ägg, ströbröd, grädde, vitlök, salt o peppar och köttfärs. Tänk på att rulla stora köttbullar (inte enorma) då blir de saftigare! Eftersom vi har en fransk utbytesstudent i vårat hem just nu så passade det bra att bjuda på supersvensk mat, för vad symboliserar inte Sverige bättre än våra Swedish Meatballs?


   Kram Frida

Presentation

Omröstning

Är min blogg läsvärd? Snälla svara :]
 Ja
 Vet ej
 Nej
 Första gången jag är här
 Ja, ladda upp mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards