Alla inlägg den 23 april 2009

Av Frida - 23 april 2009 16:17

Nej, idag har inte varit någon höjdardag. Oroligt i kompisgänget, vi tjafsade faktiskt lite, sorgligt, vi som är så tajta. Sen var allt tydligen mitt fel... Och en av dem påstår att jag har dubbelmoral, men om vad, det vägrar hon säga..SUCK! Jaja, spelar roll, det löser sig.


Till middag idag blir det i alla fall ärtsoppa. Jag är medveten om att många rynkar på näsan när man berättar att man tycker om ärtsoppa, men det är gott och faktiskt nyttigt! Jag lovar, det är gott, prova! Jag älskar faktiskt ärtsoppa... Det är traditionell svensk mat, som på något vis blivit bortglömd och snudd på hatad, sorgligt tycker jag. Nej, nu måste, MÅSTE, jag plugga teknik, jag har dragit på det i veckor nu, uppsatsen måste göras, ärtsoppa eller ej.


Kram på er!

Presentation

Omröstning

Är min blogg läsvärd? Snälla svara :]
 Ja
 Vet ej
 Nej
 Första gången jag är här
 Ja, ladda upp mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards